wtorek, 20 września 2011

Faszerowana papryka

Dość dawno tu nie zaglądałam i nic nie wklejałam ale to nie znaczy ze nie gotowałam :) Gotowałam bo jeść trzeba ale zadne wymyślne specjały to nie były. Czasu nie miałam  bo remont u mnie trwa ...a wiadomo ze remonty pochłaniają mnóstwo czasu. 
Wczoraj  naszło mnie na  faszerowaną papryczkę, ponieważ jak wiadomo się odchudzam to akurat  na dietę w sam raz  faszerowane warzywa :)


Składniki: 
  • dwie ładne papryki,
  • 200 g kapusty kiszonej,
  • kilka sporych pieczarek,
  •  mięso z indyka gotowane i zmielone,
  • sól pieprz do smaku,
  • natka pietruszki posiekana,
  • 1 duża cebula  posiekana drobno
Wykonanie:

Papryce odciąć "czapeczki" wyjąć gniazda nasienne. Kapustę kiszoną gotujemy odlewając wodę tak by nie była za bardzo kwaśna. Ugotowaną i odciśniętą mielimy razem z mięsem. Pieczarki trzemy na tarce jarzynowej, cebulę siekamy dość drobno i  podsmażamy  to wszystko na patelni az pieczarki nie będą surowe. Natkę siekamy drobno, wszystkie składniki mieszamy z mięsem robiąc taki warsz jak na krokiety lub pierogi. Mieszamy, doprawiamy i   pod przykryciu na małym ogniu jeszcze sobie dusimy  kilka minut.  Faszerujemy  nadzieniem  papryczki, zamykamy czapeczkami i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na jakieś 30-40 minut aż nam papryka lekko zmięknie. 

Zdjęcia kiepskie bardzo ale baterie na wyczerpaniu były także :) ważne że są  co nie? 
Smacznego!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz