poniedziałek, 9 stycznia 2012

pasta jajeczna z surimi

Do kanapek najlepsza na świecie jest pasta jajeczna we wszelkich postaciach i różnymi dodatkami :) Pomysł na pastę z surimi sprzedała mi  koleżanka ochrzczona jako Alex z tajnego klubu tylko dla wybranych ;) Alex to nasza klubowa księga kucharska i ciocia "dobra rada" skarbnica pomysłów i w ogóle :) Ja przepis odrobinkę zmodyfikowałem dla swoich potrzeb.
Muszę przyznać że pasta bardzo smaczna i znika w mgnieniu oka a narzucony by jadł tylko ją już  od dłuższego czasu. Pastę podałam na pieczywie wasa bo akurat takie się w domu uchowało :)



Składniki:

  • 1 opakowanie surimi ( może być mrożone)
  • około 10 jajek
  • pęczek szczypiorku,
  • sól i pieprz  do smaku,
  • majonez
Przygotowanie:

Surimi rozmrażamy i siekamy bardzo drobno ( ja to robię w malakserze). Jajka gotujemy na twardo, zdejmujemy skorupkę i również tratujemy malakserem. Szczypiorek kroimy dość drobno i wrzucamy do miski z jajkami i surimi, mieszamy, dodajemy majonez ( wedle uznania), mieszamy dokładnie , próbujemy czy dobre :D i ewentualnie dodajemy sól i pieprz.( ja tylko pieprz bo i surimi i majonez są słone). I taką pastę mamy do kanapek, trzymamy oczywiście w lodówce!

1 komentarz: