piątek, 5 sierpnia 2011

Tortilla z sosem czosnkowym

Wczoraj się nie wysiliłam z pomysłowością obiadu a właściwie to obiado-kolacji :) ale  było już późno jak wróciliśmy do domu i  sił mi brakło na gotowanie... więc zrobiłam szybką tortillę którą zresztą mój NARZUCONY  uwielbia od zawsze.




Składniki:
  • 3 piersi z kurczaka
  • 1 papryka świeża
  • 1 ogór świeży
  • 1 pomidor 
  • mała cebulka,
  • ogórek konserwowy,
  • przyprawa do kebaba z sosem czosnkowym 
  • majonez
  • jogurt naturalny
  • tortille


Przygotowanie:


Mięsko kroimy w cieniuteńkie paseczki, obsypujmy  przyprawą do kebaba i podsmażamy na patelni  do zrumienienia. W czasie kiedy mięsko się smaży kroimy warzywa w cieniutkie plasterki.
Sos czosnkowy z torebki mieszamy tak jak na opakowaniu jest napisane.
Tortille leciutko podpiekamy na patelni,  smarujemy sosem czosnkowym i układamy po jednej stronie z brzegu mięso, na tym po dwa plasterki każdego warzywa i zawijamy!  A potem konsumujemy :D


Tortilla jest pycha i szybciorem się robi więc  na obiado - kolację jest w sam raz ;)  z podanych składników wychodzi mi 6 wypasionych sztuk.

Życzę smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz